Fia ;D

Hallå! Satt mig just för att kolla in min mail och då passade jag på att skriva ett snabbt inlägg ;) Idag började vi skolan, det känns väl ändå helt okej :) Idag hade vi bara upprop då vi fick våra skåp och scheman. Imorgon börjar det med idrott B. Yeah! Nu ska jag dricka upp min finrexin och sen ska jag ner till Richard för jag ska få skjuts till Stadion. Det är Fredrikshovsspelen idag och Emmy och Linda ska tävla + många mer! Det ska bli superduperoligt att träffa favoritLinda igen :D Nu ska jag börja röra mig så att det inte blir stressigt, för stress finns inte i min vardag längre! ;) Ha det bra Pusspussspuss
image1467
Jag vet att jag hade den här bilden på ett av mina förra inlägg, men jag hittade ingen annan på Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />