Fia ;D

På tisdag börjar något som vi alla har väntat på. Något som vi alla har drömt om!
På tisdag börjar skolan! FYFAN vad roligt!
Det ska bli så roligt att börja kliva upp klockan sju varenda morgon, det ska bli så roligt att ta buss 520 varje morgon klockan 08.06, det ska bli så roligt att gå till skåpet och hämta första lektionens böcker, det ska bli så roligt att gå runt och checka läget i cafeterian klockan 09.10, det ska bli så roligt att sitta och häcka i cafeterian med alla löpare klockan 10.00, det ska bli så roligt att sitta i biblioteket och sistaminutenplugga, det ska bli så roligt att skriva prov. Jag kan knappt bärga mig, jag vill börja nu!! Synd bara att vi inte har skoluniform, det hade varit jätteroligt att ha på sig samma kläder ett helt år! Åååh vad jag älskar skolan!

Tur att man bara har ett år kvar!

image1440

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är ju jag och Frasse på bilden :) Schysst att nån är riktigt skolsugen!!!

2007-08-19 @ 10:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />