Fia ;D

Åååh jag såg en sådan bra film nyss!
Jag låg och sappade runt bland kanalerna och så fastnade jag för en film. Det var en kille som hade bott i hela sitt liv i en låtsasvärld. Han var med i en tvserie fast han själv inte var medveten om det.
Han föddes i en låtsasvärld med väggar runtomkring sig och alla runtomkring honom var skådespelare så de hängde bara med på det han sa! Men sedan när han blev äldre och ville ut och resa så gjorde skådespelarna allt för att han inte skulle upptäcka väggarna. Muren som murade in honom i låtsasstaden.
Men sen efter massa försök så lyckades han lura hela filmteamet som följde honom dygnet runt och han tog sig fram till muren. Han lyckades ta sig ut från låtsasvärlden! Okej den låter ganska töntig men det var faktiskt bra! :)

Undra hur det går för Mary och hennes rumsfixande ;) Hon skulle ju egentligen ha fått sitt rum imorgon men Kustis kom hem lite tidigare från paddlingen så han fixade bort alla grejer redan ikväll. Så nu är säkert Mary i fullgång med att möblera och packa upp ALLA saker! Den tjejen har så himla mycket grejer! Jag ska iförsig inte säga något ;) Haha! Jag är expert på att samla på mig grejer, och imorgon blir det mer grejer. Jag ska ner på stan :) Ha det bra Pusspusspuss

189563-1427
Jag spelar säkert "lilla snigel" för det är den enda låten jag kan på gitarr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />