Fia ;D

Vilken slappisdag! Gud vad jag har längtat efter en sådanhär dag! Bara kunna göra det som känns bra och slippa stressen. Stress har varit mitt andra namn isommar. Stress hit, stress dit!

Idag sov jag till 12 sen satt jag vid datorn och tittade runt lite på de dagliga besökssidorna. Sen åt jag frukost och efter det låg jag kvar i soffan och sappade runt bland kanalerna men fastnade på MTV där dom hade topp10 :)
När pappa kom tillbaka från mälaren runt åkte vi till Ikea. Pappa och Mamma skulle titta efter hyllor till basturummet och jag följde med eftersom jag älskar att gå runt på Ikea. Jag hittar alltid nya saker och sen älskar jag att gå runt och titta på möbler och föreställa hur man skulle kunna göra om hemma.
Idag fastnade jag för en rund säng. Jag vet inte varför men jag blev helt kär i sängen, som skulle passa alldeles perfekt i mitt rum. Tänk er en rund säng med massa kuddar och sen en sänghimmel ;) MYSPYS! Jag måste bara ha den sängen :) Idag köpte jag en korg till våra tidningar på löp och lite ljushållare ;D

189563-1434

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Hej söt! Jag skulle gärna vilja ligga och mysa med dig i en rund säng :)

2007-08-18 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />