Fia ;D

Jag bara klagar hela tiden på hur stressad jag är. Men vet ni vad jag ska göra ihelgen? INGENTING!  Jag har inga planer och jag ska bara sova ut och slappa hela helgen lång! Ifall det dyker upp något intressant så ska jag ju självklart anstränga mig men det får inte bli någon stress till någon buss eller något utan jag ska bara ta det lungt! Gå till bussen, om jag missar den ska jag ta nästa som kommer!

Jag tror att all min stress beror på dålig planering! Lite för mycket " jag ska bara" ;D
Nu måste jag packa och laga mat så att jag slipper stressa för Sara kommer om en timme ;) Hihi jag ska till Västerås idag och vara Hare ;) YEAH!

image1412

Kommentarer
Postat av: Anonym

LEV SUNT OCH TA DET LUGNT

2007-08-18 @ 02:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />