Fia ;D

Hallå! Borde egentligen inte sitta vid datorn, jag borde sätta igång med packandet! Men jag tänkte slänga iväg ett lite hastigt inlägg så ni blir lite uppdaterade!

Ihelgen har jag varit i E-tuna och tävlat, tränat och sett på tävlingar. En riktigt friidrottshelg, friidrottsnörd som jag är ;) Träffat trevligt folk, sett fina resultat och njutit av fint väder. Det var tydligen 27 grader igår!! Nice! Så satt vi där på arenan och hejjade vi borde egentligen har legat och pressat på stranden ;) Passat på för det har ju inte varit den bästa sommaren precis.

Ikväll åker vi till löp för vi ska jobba imorgon. Buhu! Jag orkar faktiskt inte, men jag behöver pengar! Men det blir väl roligt när man väl är där, vi ska fixa massa på löp och sen ska vi till Lena på tisdag, tävla på onsdag. Ja det kommer att gå fort!

Sen börjar vi skolan... Aaah! Delade känslor, visst det ska bli roligt och träffa alla igen men att börja plugga igen vettefan om jag är så sugen på! Jaja det är bara att gilla läget och kämpa på! Pusspuss

image1379
Jag som laddar innan loppet ;)
image1380
image1381
Jag, lite småförbannad efter loppet. Ligger och slår med knytnäven mot banan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />