Fia ;D

Igår vart det som vanligt en stressdag. Jag vet inte varför vi alltid får stressa, men det är sant: vi stressar alltid!
Vi sov ut och sen låg vi kvar och slappade för vi gick inte och käkade frukost direkt, om vi hade gjort det skulle vi ha hunnit med pendeln som vi hade tänkt ta. Men nej vi satt vid datorn och snackade massa skit sen kom vi på att vi var tvungna att käka för att vi skulle ut och springa. När vi kom in från löprundan käkade vi köttbullar medans vi sprang fram och tillbaka för att packa inför sthlms vistelsen.

Vi gick till kiosken och köpte bussremsa och sen satte vi oss helt matta på tåget. När vi är på väg till sthlm så kommer vi på saker som vi vill köpa men sen får vi reda på att stan stänger 18.00 så vi stressar till hm och kollar jättefort men sen kommer Marius till våran undsättning och säger att de flesta affärer stänger vid sju! Phuu! Stress i onödan! Vi kollade runt lite på stan och sen gick vi och käkade ;) Efter maten satte vi oss med varsin mjukglass i kungsträdgården och myste!

En mycket trevlig kväll även fast det blev massa stress. Men det är inte över än!! Vi fick springa från NK till centralstationen för vi kom på att tåget skulle gå om 5min men när vi kommer fram har vi räknat fel och har 5min till godo. Då ställer vi oss och tittar på tidningar och sen ser vi att det bara är 2min kvar och att tåget står på spåret, och då blir det springa igen ;) Haha allt handlar såklart om dålig planering och dålig tidsuppfattning!
image1371
Jag och Sannis ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />