Emmy ;D

Det är läskigt att vara hemma ensam, minsta lilla ljud är en inbrottstjuv och jag förstår inte hur jag ska kunna somna ikväll. Som tur är finns det ju friidrotts-vm att kolla på inatt om det vore så att jag inte kan somna!
Imorgon har jag absolut ingenting planerat, det känns både skönt och jobbigt. Jag ska nog plugga lite körkortsteori, skriva klart träningsdagboken, kanske börja läsa någon ny bra bok eller något sådant. Jag får se vad jag känner för :)

Nu ska jag kolla vidare på dokumentären om prinsessan Diana, forsätta att mysa med två hundar sovandes i min famn och njuta av min mintkrokant :) Sedan hoppas jag på att det inte är allt för läskigt att släcka ner allt, nattrasta hundarna och sedan gå och lägga mig. Detta kommer bli den första natten i hela mitt liv som jag sover helt själv! ;)

image1496
Ett varv kvar att löpa. SM 800m :) Jag har nr 13 och Fia 12


Ha det bra Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />