Emmy ;D

Klockan är åtta, det här är löpet. Jag heter Emmy och klockan åtta imorse befann jag mig på balkongen på tredje våningen för att vinka hejdå till våra söta små ettor som dagen till ära hade fått en särskilt utvald outfit att bära i skolan. Outfiten blev noga utvald av mig, Mary, Fia och Fanny igår, och jag kan ju meddela att det blev en hel del skratt. BILDER FRÅN DAGEN KOMMER SENARE!
Och nu till det viktigaste från dagens rapport, jag blev utelåst för första gången på alla min år här på löpet, det var Fia som stängde igen dörren och låste utan att jag märkte det. Jag stod på balkongen helt omedveten om vad som precis hände. Efter att jag vinkat hejdå till alla fint utsmyckade ettorna så gick jag in för att plugga lite körkortsteori. Men vad märker jag då? Jo såklart att min kära syster hade låst ute mig!! Så nu har jag sprungit omkring och knackat på miljontalsdörrar och pratat med ännu fler människor innan jag tillslut hittade en person som hade huvudnyckeln. Så nu sitter jag här vid datorn och pustar ut ett tag innan det är dags att gå in på rummet och plugga lite teori. Ikväll är det nämligen dags för första teorilektionen på körskolan!

image1493
Såhär stirrig kände jag mig efter jag hade blivit utelåst ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej emmy:D:D hi hi=) skit bra skrivit:P puss

2007-08-30 @ 20:58:23
Postat av: Kusin Mallan Ballan

Haha... Visste Fia om att hon låste dig ute?
Körkortet kommer ni klara med bravur! Det är inte så svårt som man kanske inbillar sig från början!
KRAM

2007-08-30 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />