Emmy ;D

Om någon timme ska vi åka iväg till Vänersborg, där ska Enhörna bo på ett hotell. Jag ska dela rum med min kära syster Fia ;) Ikväll (beroende på när vi kommer dit) har vi planerat att ha en myskväll med massa god frukt och bra musik (har med oss ipodhögtalarna). Men innan dess så väntar ju fyra timmar bilresande... Då har jag laddat med två bra böcker och två nya tidningar som låg och väntade hemma på sängen igår :D
Imorgon klockan halv fyra ska jag springa 800m försök, börjar bli lite nervös! Men om det går bra så springer jag final på söndag klockan 11.20. Så håll tummrna för mig nu allihopa!!!

Nu ska jag äta frukost, för jag vaknade nämligen precis, sedan ska jag ringa Maria för jag såg att hon hade ringt tidigare i morse :) Vi hörs om ett par dagar... Men så länge kan ni sitta och kolla in dessa bilder och drömma om hur ni ser mig, Fia och Mary springa där och ta hem massa medaljer ;)

Alltså här kommer lite bilder från Uddevalla...



Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anna Jansson

Lycka till:)

2007-08-24 @ 19:52:30
Postat av: Kusin Mallan Ballan

Lycka till!! Ni kommer klara det galant!!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />