Emmy ;D

Idag var det dags för den första skoldagen, uppe med tuppen, pigg som en lärka (eller inte), knöla in oss i bussen. Första timmen hade jag idrott, sedan psykologi och sedan samhäll b. Jag kommer inte läsa en enda kurs utan att jag känner någon det är värsta skönt ;) Efter skolan så åkte vi till stan för att kolla in några studenskivelokaler, okej ni behöver inte säga något för jag vet att vi är överambitiöst tidiga men det är ju bra för då får vi ju det datumet vi vill.
Vi blev dock väldigt besvikna, första stället såg inte alls ut som på bilderna, så jag tror faktiskt, hur tråkigt det nu än är, att dte blir Café Umbra iår igen. Så nu när vi är ute i såhär god tid så kan ni ju alla boka in fredagen den 9 Maj ;)
Ikväll har jag skrivit träningsdagbok för fullt! Är klar med juli och ska precis börja på augusti!

Jag har ont i min tå :(

Nu ska jag äta popcorn :)

image1250
Systarna bigfoot ;)

Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: M

Aha, är det det dina fotproblem beror på...alltid undrat

2007-08-23 @ 00:42:59
Postat av: Anonym

Nionde maj e nu uppskrivet i almanackan ;)
eller vänta...jag har ju ingen almanacka..
men jag kommer ihåg det iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />