Emmy ;D

Gokväll.
Ikväll har jag återigen bastat och tagit det lungt. Det är så himla skönt att basta, man blir värsta lugn och känner sig sådär skönt trött :) Sen har jag pratat med Mary, hon hade tydligen asmycket att göra med rummet och allt, men det förvånar mig inte för den tjejen brukar ha många bollar i luften! Hon är för roligt hon ;) 

Övningskörde idag, i över två timmar. Det var jättekul och det gick väldigt bra ;) Tränade på tuttifrutti, och tillslut så körde jag ut på landsvägen och nästan hela vägen hem ;) Blev väldigt nervös när jag skulle köra på landsvägen, fick motorstopp när jag skulle svänga ut på den samt när jag skulle svänga av. Haha men man vänjer sig säkert!
Ska verkligen ta tag i övningskörningen nu, köra mycket. Ska faktiskt ringa och boka tid för körlektion snart känner att det är dags för det ;)

Ha det bra Puss <3

image1459
Jag går som vanlig min egna väg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />