Emmy ;D

Åh, vad skönt det är att bara vara! Ikväll har jag först ätit middag med mamma och pappa, sen så gick jag en promenad med lilla Åfelia, vi följde mamma till tåget. Och när vi skulle vända så vägrade hon att gå tillbaka, hon tvärnitade och vägrade gå framåt så jag fick bära henne nästan hela vägen tillbaka, haha sötnos ;)
Sen så kom jag hem, la mig och läste lite. Sen tog jag med min Stella och gick ut och sprang lite distans i 30 min. Vi sprang runt scaniasjön, där brukar det inte vara en käft, så fatta att jag blev jätteförvånad när det stod en vit limosin på parkeringen! Limosinen visade sig innehålla ett brudpar som hade åkt till scaniasjön för att ta lite bröllopsfoton, min första tanke var "kunde de inte ha hittat ett bättre ställe"? Men lite kul var det att se något annorlunda på sin löprunda ;)
Sen tog jag en lång dusch, satte mig vid datorn och mumsade på min polkagris med passionsfruktssmak!

Nu ska jag snart gå och lägga mig och sova. Jag ska sova länge, länge, länge imorgon och vakna upp utan att känna mig stressad över massa måsten ;)

Ha det bra Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />