Emmy ;D

Åh vad jobbig jag är, stressad och trött då blir jag jobbig haha.
Jag känner att vi har alldeles för mycket att göra inför imorgon, och helst skulle jag vilja göra så mycket som möjligt idag men tillslut så insåg jag att klockan är snart 11 och det är svårt att sätta upp partytält när det är mörkt.
Stackars Fia och Sanna som behöver stå ut med mig, jag lovar att vara på bättre humör imorgon!

Det har hänt så himla mycket nu de senaste dagarna, jag har haft fullt upp från morgon till kväll och dagen blir aldrig som jag har tänkt mig, jag är en riktig tidsoptimist, tror att jag hinner med hur mycket som helst. Men självklart gör jag aldrig det och då blir jag irriterad och grinig!

I förrigår så var vi ute med världens bästa Maria, det var så himla skoj. Första gången vi går och det blev så himla lyckat! Åh jag är så himla GLAAAD!!!

Nu ska jag upp och renskriva laguppdelningen, och frågesporten samt försöka vara lite trevligare mot Fia och Sanna som ikväll har behövt stå ut med stressiga Emmy, förlåt mig tjejer :)

Imorgon är det fest som gäller, ååh jag ser verkligen fram emot det! Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att dte blir lyckat! ;D Ha det bra så hörs vi säkert på söndag. Och tills dess kan ni roa er med att kolla in dessa roliga bilderna från i onsdags samt skriva så många kommentarer ni bara orkar för jag vet att dte är fler som läser bloggen än vad dte är som kommenterar. Kom igen vi ÄLSKAR kommentarer haha! 

image1272
Jag säger något oerhört roligt !
image1273
Vi äälskar våran Majzan!

Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: matte

emmy, du kan vara lugn...jag hjälper till imorgon, kommer vid 13. Vad festfina ni var :D

2007-08-03 @ 23:29:39
Postat av: Micke

å ja kommer vi 3 xD hoppas att det är lungt! :P och fan va fina ni är på det understa kortet! grrrr!

2007-08-03 @ 23:44:48
Postat av: Mary

och jag vid halv två.. =D
Ni kan bara reelaaxa, vi fixar allt. Eller så kör vi en FF (Fia fixar!) ;)

2007-08-03 @ 23:46:10
Postat av: Emmy

Man tackar man tackar :)

2007-08-04 @ 11:50:12
Postat av: Fia

Jag tycker att vi kör på FF för då blir det bäst ;)

Postat av: Tessan

Vilka puddingar :D GAAAAAH!

2007-08-04 @ 19:25:06
Postat av: Majzaaaan

Tack för igår sötnosar <3 :)

2007-08-05 @ 13:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />