Mary ;D

Haallå,
vad är egentligen oddsen för att man ska träffa på en, i Göteborg en vanlig lördagskväll, som har gått på Rudbeck i Sollentuna?
Typ 2% chans.
Jag gjorde de iaf, ;P grejen var att han hade haft samma lärare som mig. Jag frågade han vad han tyckte om löparna och han sa att han hade knappt sett dem. Ajaj..

Jag var iaf i Slottskogen igår. Det var jättemysigt. Jag, Britta och Lollo hade köpt en engångsgrill, massa godis och grillspett i en mysko affär där allt hade gått ut "Bäst före datum". Men det var billigt iaf. -och ganska gott. (Godisen glömde vi bort sen men vi hittade våra chips när vi skulle dra hem.) :P Slottskogen var iaf packad med people. Och vi gick säkert 1 mil för att vi skulle hämta-hitta-hälsa!

Maahh, va jag älskar Göteborg, cpiga spårvagnar som stannar överallt och alla underbara människor! =D

image391


Kommentarer
Postat av: Emmy

gud vad mysigt det låter.. jag vill också grilla i slottskogen ;)

2007-04-15 @ 11:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />