Mary ;D

FREDAGEN DEN 13!

  • Hittade ingen ren mugg när jag skulle ner och hämta oboy vid frukosten!
  • Mitt bokmärke i min bok hade trillat ut när jag skulle läsa den!
  • Glömde ta min nagel-och-hår tablett på morgonen!
  • Tappade nästan ut hela papperskorgen när jag skulle tömma den!
  • Tog på mig för varma kläder när jag skulle ut och springa, det såg kallare ut!
  • Kunde inte trampa på en V-brunn när jag var ute och sprang för att en hund hade bajsat på den!
  • Råkade istället trampa på 2 A-brunnar!
  • Kopierings apparaten ville inte starta när jag skulle kopiera.
  • ...

Det värsta av allt är att klockan bara är halv tolv. Dagen har knappt börjat! =O

Ciao.


Kommentarer
Postat av: mikael

men mary då :P det där e saker som händer dig hela tin ;)när finns det en diskad mugg på löp tex ? :P pöss

2007-04-13 @ 16:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />