MAJZAN

Heeeej mina små kycklingar :)

Ikväll e det jag som till er stora glädje(eller kanske sorg) skriver.jag har inte så mycket för mig en kväll sm denna så därför stör jag Fia när hon försöker sitta på msn o ragga på folk. ;)som vaaanligt. Nu när jag ändå skriver här så kan jag ju passa på att säga att Fia har ett hemligt ragg. Det e så frustrerande att hon aldrig berättar om det bara...men så är det  =D...mowaha
jaaa,idag har det varit en vacker dag med strålande sol. och vad har jag gjort?  PLUGGAT!! eller...näääe....jag skulle plugga men jag orkade inte så jag somna med boken på ansiktet..som vanligt...det var dumt men dock väldigt skönt!thihi.

Nu ska jag dra ett skämt för att förgylla er dag : Ragnar visste inte hur man körde E6:an så han körde E:trean två gånger istället.

(obs, det e nu ni ska garva och INTE  sitta tysta och konstatera va dålig jag e på att skämta)

men gör inte det då!!!


Simma lugnt gott folk !

image378

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag vet, jag vet, jag vet vem Fias hemliga ragg är!!! Men det tänker jag inte avslöja, ännu :P
Sötnosar ni är på bilden då, mina sötnosar dessutom ;)

2007-04-15 @ 22:40:38
Postat av: Mikael

dina skämt e ju så jäkla dåliga så att dom blir roliga... typ xD :P hadenajs

2007-04-16 @ 10:27:13
Postat av: lenis

hej igen. det här var så roligt så jag måste skicka ett till! Mer bilder:D Roligt

2007-04-16 @ 20:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />