Fia ;D

Godmorgon, vilken underbar tidig onsdagsmorgon, jag känner mig "jätte" pigg, eller inte.. Haha ska ut och springa nu sen ska jag och emsan upp till sthlm och träffa Sara :) Det ska bli trevligt!
Vi får se vad vi hittar på, men jag ska i allafall köpa mig ett par shorts! Dom har jätte fina på HM för bara 98kr, och de finns i massa olika färger. Jag funderar på att köpa ett par röda och ett par svarta...
Dom är perfekta sen att ha i sommar, förra året tog dom slut på nolltid och de kommer säkert ta slut lika fort iår, om dom inte har varit smarta och beställt in flera eftersom de var en sådan hit förra året. Så skynda er till närmsta HM butik ;) Nu ska jag skynda mig ut och träna ;) Ha det bra Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shopoholic....

2007-04-05 @ 00:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />