Emmy ;D

Idag har jag varit och shoppat med Fia och favorittreorna Lindus och Marius :) Vi gick omkring i lite olika affärer, några secondhand faktiskt. Men jag köpte ingenting förutom en glass.
Jag förstår inte hur man kan bli så trött utav att gå i affärer, jag var helt slut i hela kroppen och knoppen när jag satte mig på tåget, fötterna värkte och skavsåren sved. Men som tur var hade jag min jättegoda glass att njuta av! Jag köpte en ny glass, eller jag har iallafall inte sett den förut. Det var en Häagen Dazs i en liten förpackning strawberry/cheesecake!! Ååh jag älskar verkligen glass ;)

image387image385

I scream, You scream, Everybody screams for icecream ;)

Kommentarer
Postat av: MAJZAN

Nämeeen :O
jag köpte en likadan glass på vägen hem! spoooky !!

2007-04-15 @ 10:33:06
Postat av: Emmy

med andra ord har vi bra smak har vi båda två ;)

2007-04-15 @ 12:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />