Emmy ;D

Godmorgon!
Jag kan nu stolt meddela att alla våra inlägg är sorterade i olika kategorier :) Så nu kan ni läsa antingen bara mina, bara Fias eller bara Marys om ni vill, det är bara att kika under rubriken kategorier till höger! (BRA VA)

Jag kom dock fram till att jag ligger lite efter i antalet blogginlägg!
Såhär ser ställningen ut just nu...
Emmy 38 stycken inlägg (40 med detta)
Fia 80 inlägg
Mary 51 Inlägg

Så nu får jag skärpa mig lite ;)

En annan sak som jag ligger efter i är antalet terränglopp, men titta här så glad jag är när det kommer till terränglopp. Nu kanske ni förstår varför jag ligger efter i antalet ;) Jag gillar INTE terräng lopp, det finns ju backar!
image383
Terräng sm 2004

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />