Emmy ;D

Oj det är redan onsdag, det här lovet går alldeles för fort! Tiden går alltid alldeles för fort för min del, jag hinner aldrig med det jag borde hinna med eller det jag vill hinna med. Snart är det andra året på gymnasiet förbi och jag har knappt hunnit blinka känns det som! Men man vet ju vad man brukar säga och det stämmer verkligen " det går fort när man har roligt" och det har jag verkligen haft, om man bortser från skador och massa läxor i intervaller. Men i det stora hela har jag det väldigt bra!

Kom ihåg att livet alltid springer vidare oavsett om det är uppför eller nerför, och om det känns som om livet har sprungit alldeles för mycket i uppförsbacke så får du tänka på den långa nerförsbacken som kommer snart... ;)

The twins in action ;)
image313


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiiit...skicka in till look alike...

2007-04-04 @ 17:02:22
Postat av: kommer ihåg

bilden är från göteborgsvarvet

2007-04-05 @ 13:14:54
Postat av: matte

ja, usch snart står vi där med studentmössorna i våra händer..nej, vad tråkigt!!!!

2007-04-05 @ 18:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />