Emmy ;D

Dagen började med att vi skulle ha dans med alla grupperna i idrotten. Det var roligt, inte för att jag var så himla bra men ändå. Det roligaste var att se på alla andra som dansade ;)  Sedan var det dags för engelska, läraren hade bokprat i klassrummet intill så det var ingen som arbetade utan alla satt och snackade istället :)
Tränat har jag också gjort, tränade backe och det var inte världens roligaste. På torsdag ska jag köra bana för första gången på väldigt länge det ser jag fram emot. Jag hoppas att jag får en bra start, starten påverkar resten av vägen till målet ;) Om passet går bra så kommer det att så fröet till min framgångsblomma för resten av säsongen. För det sätter igång alla de bra tankarna jag behöver för att lyckas, så jag hoppas verkligen att passet går bra ;)

Imorgon ska jag och min grupp argumentera för svartjobb, det kommer vara väldigt svårt att svara på alla motargument men man kan inte göra mer än sitt bästa... Sen ska jag ha redovisning inför klassen i geografi om mitt befolkningsarbete. Jag förstår inte att man kan vara så nervös över att hålla en redovisning, men jag gillar inte att stå inför klassen med alla blickar riktade mot mig, det är jätteläskigt :S

Nu ska jag förbereda mig inför svenskaargumentationen, sedan klockan 9 är det DH!
Ha det bra alla puss <3

image325
Dagens låt!
"High school never ends" med videoklipp från The OC :)
http://www.youtube.com/watch?v=OweBYnxVhGw


Kommentarer
Postat av: Jessie

visst var det kul på dansen =)

Postat av: Jessie

visst var det kul på dansen =)

2007-04-17 @ 20:01:39
URL: http://jessieb.blogg.se
Postat av: Jessie

så skickar den dubbelt... :P

2007-04-17 @ 20:02:01
URL: http://jessieb.blogg.se
Postat av: Fia

Ja det var ganska roligt faktiskt :)

2007-04-18 @ 17:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />