Mary (som idag har lärt Klara dricka kaffe)

Gud, de här med att plugga tar kålen ur mig.

Idag har jag ränt hit och dit hela dagen för att plugga med olika folk, få anteckningar och svar på frågor där, skriva ihop en review och lära mig lite deifinationer. Hunnit med att äta glass med..., gå på ART och speed-snacka med kathleen som åker hem på fredag,, BUUHHUUUU. Nu sitter jag här i Klaras säng och lyssnar på Schubert (se nedan)




faktiskt ganska skön låt. sjukt bra hur hon kan ändra sin röst så att hon låter som en kille och sen as-ljust som en tjej. Det här är också en av låtarna vi ska lära oss till musik finalen till fredag. Ska lära oss titeln, composern, style period, gengre, form och speciella ord och grejer som har med nått med de att göra. Och provet går ut på att Prof. Salfen spelar 30 sek av låten (början, slutet, mitten -whatever) sen ska vi 1.höra vilken låt det är. 2. svara på frågor om den. obs det är 20 låtar vi ska lära oss
yaaaaaaaa.....

better sleep. ASLÅNG dag imån. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />