Emmy - I love NY

jag vill inte åka hem om 11 dagar, samtidigt som jag såklart till åka hem!!! Har hänt så himla mycket roligt på sista tiden och jag njuter av livets musik som förtillfället spelar alla möjliga slags låtar och jag dansar glatt!!

I tisdags så hade vi Spring Fling, det var en slags avslutningsfest för att fira att skolan snart är över. Festen var på en båt, som åkte runt New York city. Det var tre våningar, två dansgolv, supergod middag och dessert, och så kunde man gå ut på däck och njuta av den vackra utsikten. Det var en fantastisk kväll, kändes overkligt!


Min söta roomie Andrea och jag på förfesten

Suitmates <3

all the girls at the pregame party

A, me and Meghan <3

the girls

tha boot haha

Me and Sirran <3


the track bus!!!  bra musik, dans och galet track people gjorde resan till båten extra rolig haha

båten

Me and Mark

utsikten från middagsbordet kunde man inte klaga på...

vackert

dom hade världens godaste lax till middag!!!! den fick mig att vilja åka hem och äta Farmors lax

ute på däck var det vackert men kallt haha

Me and Maya

Me and Mark


the dancefloor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här snackar vi snygg tjej!

2010-05-13 @ 22:57:42
Postat av: Anonym

Jag instämmer med föregående skribent..vilke pingla Emmy!! Det ska bli kul att träffa dig snart :)

2010-05-13 @ 23:37:59
Postat av: Mary

GRYMT SNYGGT HÅR EMMY! (el rättare sagt, hela du är snygg:D) love u!

2010-05-13 @ 23:50:52
Postat av: Mum

Jättefina bilder, snygg klänning och frissa!!!

2010-05-14 @ 00:06:04
Postat av: Jenny

SNYGG SYRRA AB! btw, du kommer hata mig för detta men du och mark = söööööööööta ihop! haha :D pusss skynda dig hem!

2010-05-14 @ 00:35:08
Postat av: marys mom

Åh, vad vore väl en bal på slottet...Här kan vi sitta i SWEdala och drömma.Hoppas att du har många fina minnen med dig hem,Emmy. Welcome home !

kram. Marys mom

2010-05-15 @ 14:37:16
Postat av: josefine

Empan!! fan var du va snygg! Helt galet fin! <3 Miss you! Kom hem nu vett jag! ;) <3

2010-05-15 @ 23:51:17
Postat av: Pamela

Vad fin du är på bilderna Emmy =) Saknar dig! Ska bli så kul att ha dig här hemma ;)Jag vill höra allt sen om killen på bilden haha puss

2010-05-16 @ 20:31:09
Postat av: Emmy

TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ALLA SNÄLLA KOMMENTARER <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />