MAryy

Hola.

98/100 på mitt metrologiprov. Det betyder att jag fick högst betyg i klassen. Vem är bäst på moln va? :D

Nästa helg ska vi till Stanford och springa av oss. Det är en helgjuten distans tävling, alltså bara spring grenar :) Jag var lite orolig för att min 4.28 tid på 1500m inte skulle räcka för att ta mig in, men coach sms:a precis och sa att jag var inne!! YIEY! Sara ska springa 5000m och Klara 3000 m hinder (vet dock inte om de är accpeterade än, men hoppas!). Vår kära vän fröken Öberg ska dit också! Najs bajs (:

I helgen ska jag springa 800m och 4x400m. Jag är fett taggad för träningar har gått fin fint. Alltid när jag har de jobbigt i mitt lilla liv så tar jag ut det på träningen...

Nu ska jag precis vart och åkt en sväng men Kathleens bil. ska kanske ut och jobba på brännan nu, ska se vad Klara gör bara.

puss, later.


jag här ser ni min nya sport top ( bl a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />