FIA - Nyfikna?

AZTECS INVITATIONAL

1500m gick väll helt okej igår, 4.43.2. Jag fick springa helt själv, jag gick upp i täten och skaffade mig en lucka redan efter 150m, sprang på hyffsat, hade ont i ena baksidan men jag lunkade på i ett lagom tempo. Kändes helt ok, hade varit skönt att springa under 4.40, men spar det till en större tävling ;)

800m idag var weird, jag kommer till tävlingen två timmar innan mitt lopp men så säger coach åt mig att börja värma upp eftersom dom har skjutit fram allting och att jag ska springa om en timme. Jag bara whaat jag har aldrig varit med om en tävling som skjuter fram tiderna, men att det har varit försenat har hänt flera gånger. Jag hade precis ätit massa till lunch så jag inte skulle bli hungrig senare. Men nej nej proppfull och stressad värmer jag upp och efter en timmes uppvärmning är det dags. Jag springer på bra första 200m, 29 sek, och jag varvar på 64, springer på hyffsat och när det är 200m kvar så trycker jag på lite, meen jag vet inte jag fick springa helt själv idag också, det är tråkigt och svårt att pusha sig själv. Så jag sprang alldeles själv på 2.14, var inte nöjd med tiden men antar att jag ska vara nöjd med det :)


Jag på 1500meters loppet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />