Emmy - på hotellet i Boston

ska tävla idag!!! igår åt vi en jättegod middag på en italiensk restaurang och jag såg ögongodiset som var där med sitt team, han hade en skjorta på sig och var lika snygg som vanligt, om inte snyggare grr haha...
sedan på kvällen så kollade vi på hercules och så gav jag alla ryggmassage, dom stod i kö för att få massage från mig haha. men det gjorde inget för det var bara roligt, jag gillar att göra folk glada!!!!!
imorse hade vi lagfrukost, och efter det har vi lyssnat på peppmusik och målat naglarna vackert tävlingröda... om typ en kvart går bussen till arenan... tjejerna och killarna tävlar på olika arenor vilket är lite trist... klockan 2.35 i heat 3 bana 5 springer jag 500m!!! nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />