Emmy - igår var en konstig dag!

sovmorgon, frukost, skrivalltdukan prov i religion, sedan så åt jag lunch. allting var som vanligt tills x som sitter mittemot mig plöstligt svimmar, jag flyger upp från stolen och tar hand om henne, vi flyttar henne till soffan men hon vägrar lägga sig ner, svimmar en gång till, då lägger vi henne ner och kallar på hjälp. sedan ligger hon ner och mår riktigt dåligt, svimmar om vartannat och vaknar sedan upp rädd. jag satt vid hennes sida och lugnade ner henne... ambulansen kom och x följde med henne till sjukhuset. efter tester kunde de komma fram till att det var migränen som orsakade svimningarna... läskigt var det iallafall... sedan under träningen så springer jag intervaller med x... i kurvan så får han kramp och jag är först fram och hjälper honom att sträcka ut krampen... jag var alltså på rätt plats vid fel tillfälle, eller fel plats vid rätt tillfället två gånger idag... under middagen spiller dessutom x kaffe över min arm som blev helt fläckig och stank kaffe resten av kvällen...

sedan var det dansklass, kollade på en intressant och rolig film om manliga balletdansare. därefter direkt till biblioteket, gick direkt till favoritstället... hittade x där så vi snackade ett tag innan jag stoppade in hörlurarna och började plugga inför mitt aerobic conditionprov som jag skrev idag)... fick mycket plugg gjort, men det var mycket annat som fördrev tiden också, snack, flum, fotmassage och ja bara videokameran kan se vad vi hittade på haha.. i slutet satt jag och skrev på x ben/fot med markeringpennan, då kommer en bibliotikarie gående sin kontrollrunda... han sa INGENTING hahaha där satt vi i varsin fåtölj och målade på varandras fötter hahah. runt halv tolv så går vi tillbaka, jag kommer in på rummet och får ta min efterlängtade dusch och krypa ner i sängen... (fast hann med lite skype chatt innan jag somnade haha)....

+ att jag pratade med Ma också under kvällen. tänk på att karma comes back around!!! finns alltid ett telefonsamtal bort om du behöver prata!


knäckebröd och randig kaviar makes me happy!

nej nu ska jag iväg och ha poweryoga lektion!!! ha det bra och njut av livet!


Kommentarer
Postat av: Jenny

men emmy, du kan ju inte skriva X om alla personer. X är en person, sedan är nästa Y och så vidare. Annars tror man som läsare att alla är samma människa vilket det inte kan vara eftersom X först är en tjej som svimmar och sen en kille som får kramp? (n)

2010-03-05 @ 09:35:08
Postat av: dad

Men Jenny, X kanske är hermafrodit! Det hade du inte tänkt på! Otroligt vad det händer X mycket på samma dag? Amazing!! Jenny är bara avudsjuk för att hennes X inte har så händelserika dagar...

2010-03-05 @ 14:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />