Mary' snygg eller? (sepia)

.
Igår såg jag ut som en räka och idag ser jag ut som en fisk. :)) ehh.
.
Om mindre än en månad lyfter mitt flyg mot väster/Amerika. Någon timme senare lyfter Lovisas flyg mot samma destination! :D Klara vet inte en när hon ska åka. Hon har ju chans att komma till Finnkampen på hinder. Natta (Rohlén) har jag inte heller nån aning när hon åker. MEN, kom på nu. Teoretiskt sett har jag också chans på finnkampen (på 1500m). Jag ligger 5:a just nu men Meraf som är före är ju inte svensk medborgare så hon kan ju inte springa finnkampen. Lotta som är före ligger bra till på hinder också, får se vad hon satsar på. Sen är de Lidingöx2 och Ulrika Johansson. Tror Charlotte dubblar på 800 och 1500, men gör Sofia det? el åker hon till USA innan finnkampen? Så, Charlotte, Ulrika och jag på 1500m. Öberg på 800 och Lotta på hinder. Så, jag borde kunna komma med. Eller jag har en chans. hehe :P men men, livet är långt.
.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />