Maryyy' vad ska jag plugga i vår??

Den här våren ska jag läsa:

Engelska.. nästa steg. Fortfarande med internationella snubbar (läs kineser)

Matte... nästa steg. Fortfarande business matte. Svinenkelt (hoppas jag)

Ekonomi... nästa steg = macro. Samma lärare som innan. Hon var grym! Ser fett framemot den kursen!

Metrologi... ny kurs. +labb (hur labbar man i det???). Ska lära mig allt om jordens väder. Vi får se hur de går... :P

Klassisk musik... ny kurs. eh.. tänk ni. ehhhhh... tänker jag. Jag tror de handlar om hur den klassiska musiken har förändrats och de olika instrumenten man använder. Fattar ju knappt själv. Sitter iaf och lyssnar på cdn man fick med i boken nu. Skriker inte Mary om de iaf... haha.

That's it. Tror att de kommer bli mer plugg än förra terminen. Men samtidigt kommer jag nog få en lättare start än förra året. Nu vet jag ju hur allt funkar åså. På tisdag börjar skolan! :)



Slipper ju iaf HEALTH PSYCHOLOGY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />