FIA - Mitt år 2009

*Nämn tre saker du aldrig kommer glömma med året som gått.
USA flytten och hur läskigt det var att prata engelska i början, 20 års festen som jag var bakis i två dagar efter,  Twilightböckerna som jag blev så kär i :)

* Vad gjorde du 2009 som du aldrig gjort förut?
Jag flög ensam första gången, jag flyttade till San Diego, köpte cider på bolaget, åt sushi.   

* Vilka länder besökte du?
Spanien - träningsläger
USA/San Diego-New York- Utah
Mexico/Tijuana

* Vilket datum från 2009 kommer du minnas, och varför?
Dagen jag flög till San Diego, 16 Augusti

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
Raptas Armas
Tonight gonna be a good night
Sexy bitch
Bad Romance

* Blev du kär under 2008?
Nej faktiskt inte, eller blev jag det?

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag och Emmy sov ut och sen åkte vi till bolaget och köpte cider. Sen mötte vi upp Jossan och Ida för en god middag i sthlm för att sedan parta hela natten lååång! Vi kom in på ett 25 års ställe som var smockat med folk bara för att Viktors syrra kände vakten haha :)

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre??
Mindre problem med skador, det skulle varit skönt att ha fötter som är hela och inte gör ont hela tiden.  

* Vilka nya personer är du glad över att ha lärt känna under året?

Min roomie Marianne eller Chris som jag kallar henne för att hennes mellannamn är Christina. Juuuliiiaa som är en toppentjej som spelar tennis som hade samma engelskaklass med mig, grannarna en trappa ner som är supersnälla killar, tjejerna i cross-country-laget och våra supercoola coacher :)

* Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte på nyårslöften, bättre att ha mål som man tror på och jag har uppfyllt många av mina mål under året!

* Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Körkort

* Vad var din största framgång 2009?
Att jag har klarat av livet här borta i USA så himlans bra och att jag har lyckas övervinna mina negativa tankar. Jag tror mer på mig själv och jag vet att jag klarar av mer än jag tror.  

* Största misstaget?
Litat för mycket på fel person

* Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit lite förskyld då och då sen har jag haft problem med ryggen, löparknä och mina fötter.

* Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping- kläder och skor

* Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min flytt till USA, New York resan med Fiemma, Träffa familjen igen!

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj det var verkligen blandat, men jag skulle nog säga att jag var gladare

* Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med vänner

* Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit mindre vid datorn

* Hur tillbringade du julen?
I San Diego med familjen. Vi var först på Wild animal park sen åkte vi hem och lagade god mat och öppnade paket.

Vem saknade du?
Familjen och vännerna och världens bästa hund Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />