Mary' tråkigt med dom som underprioriterar valentine! ohja.

Jag hade gett upp hoppet.
Jag hade gett upp hoppet på att de skulle komma fram.
Hoppat att få se de lilla blå kortet i min postbox
Hoppet att gå fram till den ytterst trevliga killen i luckan
Hoppet att lämna fram mitt otroligt vackra Student ID
Hoppet att få skriva under på dator-appareten att jag hade hämtat ut "det"
Hoppet att se han försvinna in i rummet där bakom och höra han leta runt
Hoppet att se han komma tillbaka, bärandes på ett paket
Ett paket till lilla mig.

Men idag fick jag hoppet tillbaka.
Idag fick jag mitt försvunna Alla Hjärtans Dag paket från M&P
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

GLÄÄÄÄDJEEEEE! ;)

hihi <3 :P


love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />