maryyy' jag har träningsvärk i mina armar!

TjO

Nu SkA jAg OcH SaRiZ tIlL cEnTrAl MaRkEt FöR aTt PrOvSmAka SaKeR. äh palla. Man kan typ ta hur mycket som helst känns det som. De har lösvikts choklad, nötter, torkad frukt å sånt, där går ALLA och plockar.

Fick A- på essay. Grym jag är va? ;);)



ATT GÖRA! / TO DO!
- Mejla folk som måste mejlas.
[email protected] (mejla på ni bara)
- Försöka förstå vad vi har på provet på tisdag i HP.
- Kolla om jag har tvättat alla tävlingskläder.
- Lämna tillbaka dammsugaren (äh, det gör sariz ;))
- Planera vad jag ska äta nästa vecka. Hårt liv.
- Boka biljett till julen (jag ska inte hem, så var ska jag nånstans...??)
- Säga till alla lärare att jag är borta på fredag.
- Tvätta håret. (VIKTIGT!)
- Hämta ut all post från postboxen. (överfull säkert)
- Skörda på min bondgård (SUPERVIKTIGT!!)
- Beställa nytt batteri till min dator.

INTE GÖRA!! / NOT TO DO!!
- Plugga till matteprovet. (FÖR LÄTT!!!)

jaja, nu vet ni de,
bajs bajs ha de najs.


ser ni den lilla lilla hästen på kinden? fin va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />