Maryyy' finalloppet kan ta sig.

Tjoo.

VI VANN VÅR CONFERENCE!!!!! SMU ÄR HELT SJUKT GRYMMA!!!!!

Vi vann dessutom med 12 poäng. Vi helt enkelt krossade de andra lagen! Vi hade 5 st i top 10! AHHH! Det var helt crazy. :P
Och banan då.. sheeet, om det är nån som nördar tider på oss så kan jag lungt säga att banan var "ganska" svårsprungen. Det var sjöar, diken, lera upp till anklarna, torra fläckar typ 5% av banan. De hade en helikopter där igår när vi jogga banan för att blåsa bort vattnet för de har regnat sjukt mkt senaste dagarna... men iaf så tog vi oss igenom det dock täckta av lera :P

Jag och min näsa var inte bästa vänner. Så jag var inte i någon "good shape" som för två veckor sedan. Men men, om det skulle vara en induviduell tävling skulle jag vart besviken. Men nu när man har ett lag att kämpa för är det en helt annan sak. hihi. <3

Vi fick massa saker, en megabautastor pokal, induviduella pokaler, en conference armbandsur, t-shirtar å MASSA PLUBLICITET.
"vi måste se likadana ut och snygga. den här bilden kommer vara överallt" - citat coach.

nu ska jag duscha.. äta lite mat.. och sen dra till Kristine och Monika. Ikväll blir det lite halloween firande. =)

puss alla söta. (bilder kommer sen)


haha, hittade en bild på smu:s hemsida. vi ser dock fett små ut :P


Kommentarer
Postat av: M:s mormor

Hej Mary,ett stort grattis till dig och ditt lag.Vad kul att det går så bra för er.

Kramar till dig

2009-11-01 @ 14:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />