maryy' hemma efter att ha firat födelsedagsbarnet :D

Tjohoo.

ONSDAG IMÅN, det betyder:
- tvätta (wedn=tvättdag)
- conference för min eng essay (har förklarat vilke effekter smsande har på college studenters relationer, mkt intressant ;))
- economi quizz för chap 13
- organisera anteckningar för economiprovet på månd.
- handla mat
- Få massage (feett naaajs)
- Göra mina abs (bål styrka)
- Svara på alla mejl (hårt med 3 mejladresser asså:P)
- blogga
- LÄSA SANNAS MEJL SOM HON SKA SKICKA!!! (sego :P)
- skörda på min farm
- kolla senaste gossip avsnittet
- öh.. kommer säkert inte hinna allt. jag är så oeffektiv.
- just de, jag har ju lektioner också. 2 st.

PÅ FREDAG ÅKER VI TILL NÄSTA TÄVLING !!!

ahh goosh nu är jag trött. bye see yaa later aligator, in a while crocodile :D




ps. på torsdag kommer novembers scholarship. men hallå? jag har ju inte tagit slut på oktobers än ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />