Mary' mat mat mat mat mat

What do I eat?


DAGENS TEMA: mellis (läs: mellanmål)

Ni behöver:
- En hand "heart to heart" flingor med kanel smak
- En banan
- En halv hand valnötter
- En sked naturell yogurt
- Några mega storta amerikanska blåbär.

That's it. Använd fantasin!



1. Ställ fram allt.
2. Mosa allt.
3. Klart.

Easy!



öh, ja de ser inte så gott ut. Men de är gott! LOVAR


ps. jag har bara ätit det en gång.

ps2. nötter är sjukt billigt här. se ni mega påsen? 25 spänn typ. skulle kostat 100 i swe.

ps3. varför är blåbären så stora?

Kommentarer
Postat av: lena

haha gött med billiga nötter! här köper morsan o sen äter jag;)



joförstårduMary, blåbären är så stora för att amerikanarna har stoppat tillväxtmedel i dom. de gör så med allt (tom köttet- har ni inte megastora kycklingfileer?) fick jag lära mig däröver. men forska inte mer i det för då tror jag att man blir väldigt äcklad. ät o var glad bara:) gott med stora bär liksom!

pussokram

2009-10-26 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />