Mary ' 19 år och hej vad de går. hellre varmt och svettigt, än kallt med mössor och stela muskler. erkän!!

Tema träning!

Okej, nu är det hårdvecka som gäller. Imorse körde vi 5x1200m på en gräs med lite backar. Jag dog, flera gånger. Det var typ 30 grader i luften för det var ett åskväder i luften. Därför fanns det inget syre i luften. Sen svettades jag nog ut 3 liter vatten också. Najs.  
(I isbadet efteråt sjöng de norska jäntorna alla svenska sånger de kunde. Hahah, det var fun. :D)

Efter skolan sprang jag och Saris 25 min sen körde vi megastyrka. Där dog jag också några gånger. FAST JAG HAR BLIVIT SÅ JÄDRANS STARK!!!! Tex, jag kan nästan göra 10 pullups alldelles själv. Ni vet när man drar upp sig själv. *stolt*
 
OCH mån, ons, fred har vi ett bål-program som vi ökar med 5 sek/övning per vecka. + plankan som vi ökar med 15 sek per vecka. I våras på löpet körde jag, Klabb och Mikael plankan alla hållen och ökade då 5 sek per vecka. När vi var på 1.25 pallade vi inte längre. Men igår körde vi plankan 2 MINUTER här, och jag klara det. Fast jag dog efteråt, men ändå!!! :D Grymt va?


det här är jag när jag kommer hem till swe igen. mohaha.

el såhär. el båda. :P




el inte.

baj bajs ha de najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />