Emmy -Stralande sol och 22 grader varmt - svensk sommar i SLUTET AV OKTOBER!!!

Sitter i study hall och ska snart fortsatta skriva pa min labb rapport i psykologi och forbereda min presentation om strokes. Men forst vill jag bara saga ett par saker.
en sak - jag har sjuukt ont i mina vader. gar som jag vet inte vad. ont det gor sa ont! kommer vara varre imorgon...
en annan sak - vi sag ett avsnitt av svenska hollywood fruar idag. sa daligt att det blev bra. kommer latt kolla pa ett till avsnitt, och sedan ett till och ett till
en sak till - jag vet vad jag vill jobba med i framtiden. ar nastan 100% nu. laser om det varje dag och har kollat upp ett par bocker som jag ska lana om amnet. men just nu kanns det sa himla ratt! en harlig kansla att veta vad jag vill. an sa lange ar det bara jag, fia, mary och mamma som vet om vilket yrke det galler. och sa tanker jag lata det forbli ett tag...
en liten till sak - jag kollar i min brevlada varje dag i hopp om ett anonymt karleksbrev eller ett paket med godis. men an sa lange mots jag bara tomhet. skriv skriv skriv till mig, nu nu nu! haha
en nastan sista sak - vi har workout imorgon bitti klockan 8 for att vid 4 ska alla athletes och deras coacher befinna sig (prydlig kladda) i smiths for att ha massa. da ska vi fa hora om gud och hans son och den heliga anden...
en sista sak - jag saknar dig!
en allra sista sak - man lever bara en gang...


mina favoriter. skulle kunna gora mycket for att fa ge dom en stooor laaang kram!!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag skulle kunna göra mycket för att få ge DIG en stoooor lång kram min fina vän!!! <3

2009-10-23 @ 09:45:48
Postat av: Becky

Vad kul att du hittat det du vill jobba med ska bli kul att höra vad det är sen :D:D o ska se till att skicka ett kärleksbrev till adressen du la ut också :P:P



svar på grejerna aaa operationen var såå värd pengarna redan nu, det är sjukt skönt. pengarna var ungefär lite mindre en hälften det jag sparat från de jag jobbade i våras och andra hälften var sparpengar som mamma sparat till mig sen jag föddes, använde en hel del av dem alltså men det var värt!!



o tatueringen aa de ska va på båda handlederna, tror också de blir skitsnyggt har velat ha nåt men har aldrig trott jag skulle våga som du säger men nu kör jag på det hehe :P skulle vilja komma på nåt eget o speciellt också som vore kul att ha =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />