FIA - Lördag

God morgon! Käkade frukost framför disneychannel och nu ska jag iväg till skolan för att skriva midterm i rws. Engelska klassen som jag tar, man skriver och skriver och skriver, nya uppsatser hela tiden. I dag ska vi ha time writing två timmar, man går dit får ett ämne att skriva om och sen sätter man igång och skriver. Jag gillar inte att skriva under tidspress, jag gillar att ta mig tid att fundera och lägga upp uppsatsen på ett snyggt sätt, men när det är tidspress bara väller orden ut och ett mening som borde ha varit i en paragraf hamnar i en annan o s v.

Igår körde tjejerna powerhour, nästan alla klarade en timme, omg! Powerhour är när man tar en shot av öl varje minut i en timme. Jag kollade på eftersom jag är uppe så tidigt idag för skrivningen. Det är tydligen populärt att köra powerhour och på nätet har dom sidor med låtar som byter låt efter varje minut så man vet när man ska dricka. haha heeelt sjuuukt! Nu måste jag cykla till skolan, håll tummarna för att jag är på skrivhumör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />