Emmy - finrexinen kunde inte komma mer passande på posten!!!

host, snörvel, frossa - blää! sova tidigt idag? --- JA!

kom precis tillbaka från hallen, kollade på basketlagets träningsmatch! annars då? förutom att jag inte mår något vidare rent fysiskt så rullar livet på... träningar hit och dit, luncher, middagar, plugg, prov, göra scheman... fått paket från familjen <3 och ett brev från en av mina mostrar!!! jahaja, nehej, joo kanske. är lite fundersam angående ett par saker, det händer saker som får mig att bli jätteglad och saker som mig att le - dom sakerna sparar jag! gårdagens kommentar måste jag bara dela med mig - "don't kiss guys, because they are all pigs so it will end with you havin the swine flu" hahaha den var bra. eller så var det bara för att jag var trött när jag hörde det som det var roligt, eller för att,  äsch glöm det kul tyckte jag iallafall att det var. har föresten inte pratat med familjen på evigheter, hallååå? har föresten inte skypat med någon på ett tag - buhu! nej nu ska jag ta mig själv i kragen, läsa kaptilet som ska presenteras i klassen imorgon och sedan blir det filmmys med svensk choklad :D


såhär roligt har jag när jag tar mig runt på en 6km lång bana haha!! man måste ju underhålla publiken lite också!!!


Kommentarer
Postat av: ciissii

haha emmy du är så sköön!!!

2009-11-05 @ 17:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />