Emmy

Godmorgon. SKÖNT med sommarlov för då kan man verkligen sova ut ordentligt vilket jag har behövt efter den här händelserika och mindre sömnrika helg... i fredags skrev jag min sista tenta, det kändes helt ok även om jag var alldeles för ofokuserad på slutet, därefter åkte jag till lägenheten och packade och städade fram till halv två... klev upp igen vid halv åtta och fortsatte städa tills pappa kom oh hämtade mig... vi fick med nästan alla saker... därefter åt vi nere vid hamnen, det var jättefint och maten var jättegod... sen på lördag kväll var jag och Fia bjudna hem till Natta på 20-års fest, det var riktigt roligt :D VIP med champange och...

Igår var jag rätt trött men banpass i Enskede stod på träningsprogram så det vara bara att sätta sig på tåget och åka dit.. sprang lång häck och det var riktigt jobbigt men det gick bra :D därefter städade jag och försökte få ordning här i mitt lilla rum... men om det blev någon ordning är en annan femma... för mycket saker på för liten yta helt enkelt...


idag ska solen skina :D så jag ska träna vattenlöpning med fia och så ska jag gå en (om allt går bra, haha tråkigt skämt.. går bra :P) lång promenad längs kanalen och njuta av det fina vädret...

vi hörs! CIAO

här är en bild på två tjejer som jag verkligen håller kär  <3 hoppas att fiemma hinner träffas någon gång tillsammans i sommar... för i höst kan det faktiskt bli så att vi ALLA TRE åker till USA!!!!  har fått ett mail... vi håller tummarna....

Kommentarer
Postat av: Fiaaa

Men guud så jag ser ut hahaha :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />