Maryyy'' lite bildbevis på det jag skriver om.

Några bilder från senaste månaden och veckorna. (Jag är sämst på att lägga upp bilder i tid...)



Vi börjar med när jag och Marcus var och hälsade på min brorsa och badade i poolen med Kalle =D

Kalle och Marcus (på botten)




Sen mot LISEBERG!!


Lite fin utsikt från det där tornet som snurrar, ni vet.

Årets nyhet. Jag höll på att kvävas.
Spelhallen var macs favorit. Dansmattorna roligast och när man skulle rida på hästar, haha.


sötis



SEN VAR VI UTE PÅ TJÖRN OCKSÅ!!!


I köket.
Här höll vi på att laga årets mest misslyckade matträtt. KorvStroganoff. Riset var inte ris utan grötris. Vi hade inte krossade tomater utan det var passerade tomater. Vi åt chips.


De som missade Marcus långhåriga frilla kan nu se den här.


Det var en läskig ekoxe som var ute och flög på kvällen!


Jag har mer bilder. Bl a från Västervik också. Men hinner inte mer nu. pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />