FIA - en kväll på CP

Kom precis hem från en kvällsfika hos familjen O, trevligt trevligt!

Innan det var vi på centralpuben och lyssnade på lite band och tog varsin drink.

- Träffade många gamla bekanta!

 - Såg kusin J som spelade med sitt band, han är grym på gitarren!!

- Kände Doris sparka för första gången i min mage, hon tyckte väll antagligen inte om drinken, läskigt var det i alla fall. Ringde hem och kollade med mamsen, visste ni förresten att man kunde ha puls i magen? Riktigt obehagligt, jag trodde jag skulle spy eller att jag skulle dö.  Aj nu sparkar hon igen, min mage mår inte bra! Jag hade jätteont imorse. BLÄ!

- Min blivande man spanade in mig idag, han gjorde ett försök att få kontakt genom att gå och puffa till mig och kolla på mig och sen gick han och satte sig längst bort i baren alldeles ensamen. Gick jag dit? Nej jag tog bussen hem. Ångrade jag mig? Jaaa det gjorde jag!

Men eftersom jag åkte hem så var det inte meningen, då var det kanske inte min blivande man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />