FIA`Just nu..

JAG KLARADE FORSKNINGSTENTAN!! Såååå jävla skönt!

DET GICK SKITDÅLIGT IDAG PÅ BANPASSET! Det var länge sen jag kände mig som en betongklump som sprang runt. Jag fick slita riktigt mycket för att hålla tiderna.. Inte roligt! Håller tummarna på att det inte är en förskylning på gång.

JAG HAR BLIVIT KORAD SOM ÅRETS SÄMSTA TELEFONSVARARE! Och jag lever upp till mitt rykte, i alla fall enligt J.

JAG ÄR OTROLIGT SUGEN PÅ GLASS OCH VARMA HALLON!  Jag ska nog gå ner och göra i ordning det snart.

IKVÄLL SKA JAG BÄDDA NER MIG OCH LÄSA DEN UNDERBARA BOKEN TWILIGHT! Jag fullkomligt älskar den boken. Och det bästa av allt är att jag har tre böcker kvar!

NU BÖRJAR FILMEN IGEN! Ciiaaaooo


Fjortiisbild numero uno


Fjortisbiild numero dos

FACEBOOK!!
 
Josefine at 6:12pm January 14 Vårt fjortiskort finns också med haha!! 

Gabriela at 10:05pm January 14 Japp! Visste du att Det var en gång en liten flicka som hette Fia. Hon sade ivrigt till underbara Gaby: " Kom, kom vi tar fjortisbilder!" svaret blev: " Jaaa! let's do this fyfan!" allt i en smutsig toalett på AxA ..

Detta är resultatet av hennes konst, Wow vad duktig hon var! The Lovely.... End!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />