Fia` Is it true or is it just the wrong feeling you are giving me?

FIKA MED JOHANNA PÅ ETT FIK I HUDDINGE! Mycket trevligt! Jag fick extra mycket varm oboy för att jag var så söt?! Intressanta diskussioner och samtal dök upp. Shit! Jag har helt glömt bort att ringa upp...

VAD VILL DU MIG OCH VARFÖR? Att du inte ger upp, eller det kanske du har? Du kanske bara vill berätta att jag har segrat? Jag visste inte att det gick att göra till en vinst och förlust?

JAG HAR VARIT TVUNGEN ATT TACKA NEJ TILL FYRA ERBJUDANDEN IKVÄLL! Natta ville ha med mig till stanleys som hade godistema tonight. Magnus ville att jag skulle följa med dem ut i sthlm. Linda ville gå på bio med mig och likaså Pamela..  Fyran toppenroliga erbjudanden som jag var tvungen att tacka nej till eftersom jag ska jobba imorgon.

JAG HAR FORTFARANDE INTE BERÄTTAT FÖR ER OM MIN OCH MAMMAS SUPERDUPERBRAIGA SHOPPING! Men det får bli en annan gång för det kräver faktiskt ett eget inlägg :)

JAG HAR LÄST UT FÖRSTA TWILIGHT BOKEN! Im in love

NU SKA JAG SOVA FÖR JAG SKA UPP TIDIGT OCH JOBBA IMORGON! Efter jobbet blir det fika med Sara M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />