Maryyyyyyyyyyyyyyyyyy

Tjosvej.

Nu har jag åkt upp till Norrland igen för att springa SM, 1500 m. Sitter här på hotellrummet med Emmy och Loveesa. Vi har vart och joggat lite vid hallen där vi hälsade på massa friidrottare...
 hej hej, är du här? hej hej, hur är formen? kram kram. åh nämen hej, hur är läget? var bor ni? vad ska du springa?

Finns många man vill snacka med här i friidrottsvärlden ;)


MacåMary nytt:

Vi har kommit till "sjätte sinnet" i kärleksskalan. Tecken på det är att han ringer precis när jag har skrivit klart ett sms till han. Eller avbryter mig i en mening för han vet vad jag ska säga. Eller att vi tycker likadant utan att behöva säga det. Alltså är konfliktperioden avslutat enligt tidningen glamour. hahahah.

wow wow wow.




Sist men inte minst vill jag säga att det är kul att folk addar mig på facebook som tidigare har raderat mig från sin vännerlista. Spännande vaa. ;)





ÄKTA LÖPARMAT!!

ät detta och du springer som en Gud. sant som smör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />