FIA`Tro på dig, tro på mig!

VILKEN TJOCKISDAG! Till lunch blev det kebabtallrik med pommes och till middag pizza, i kväll ska jag hänga med Jenny och hennes friends och kolla på film och frossa massa godsaker som chips, godis och glass. Dom har sin tjockisdag i dag så dom har köpt hem massa mumsigt, jag kommer må så jävla illa men jag behöver en tjockisdag för jag vaknade med halsont i dag :(

I dag slog jag nog ett nytt rekord på antal tillbringade timmar på stan, då menar jag inte i sthlm utan här i södertälje. Jag har varit på stan i sju timmar  haha så kan det bli ibland :) Södertälje är inte så stort så jag var nog inne i varje butik två gånger typ ;)  Först gick jag runt på stan och käkade lunch med Hannes och sen när han åkte till jobbet träffade jag Pamela och då tog vi också en runda på stan. . Jag köpte en jättefin blå jacka med en stor rosett, handskar som jag ska ha när jag kör i gymmet så att jag slipper få fula märken på händerna, och ett par coola blom-örhängen + ett halsband. Alla bra köp!


EN BRAIG LÅT! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />