FIA`Tänker för mycket!

JAG HAR SÅ HIMLA MYCKET ATT GÖRA!
Jag har hela veckan på mig att ta tag i allt, men jag är så lat och kommer med undanflykter hela tiden. Det är bra undanflykter som  tex en promenad i det fina vädret, städa rummet, blogga, gå på stan och shoppa! Jag har  helt enkelt för mycket tid.  Jag måste planera så att jag inte har någon tid över för annat än plugg i dag och för några andra dagar den här veckan. Jag ska verkligen försöka få saker klara redan nu så att det inte blir stressigt och sistaminutenplugghelanatten som vanligt...

Nu ska jag ta en promenad med hundarna och sen ska jag städa rummet. Efter det ska jag sätta igång med pluggandet!! Jag måste måste måste!


Haha vad gööör vi?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />