FIA`Just nu!

Pappa kommer och hämtar upp oss om en halvtimme, sen åker vi mot Globen!
Jag är nästan klar, jag väntar bara på att håret ska torka så att jag kan platta det.. I går när vi var på stan och köpte en present till Fransson så köpte jag ett jättefint blått linne som jag har på mig i dag :)

Jag är helt slut i huvudet av allt tänkande! The secret går ut på att det är tankarna som styr ens liv. Det liv jag har i dag är ett resultat av mina tankar. Så nu går jag runt och tänker och tänker på allt jag vill ha. Det är jobbigt, nästan så att jag får ont i huvudet. Men förhoppningsvis fungerar det, jag tror på det, tror du?

Kommentarer
Postat av: Karina

Hehe, vad bra att pluggtipsen kommer till nytta!



Jag har också sett "the Secret" och jag tror absolut på att om man vill något tillräckligt mycket så kommer det att hända.



Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />