FIA`Ibland kan man bli sjukt sjuk!

Emmy ringde precis, hon ska ta tåget som går från Västerås klockan 17.00, alltså om 5 minuter. Vi bestämde att vi skulle träffas på centralen runt sex. Hon kommer inte att bli så glad för jag har glömt hennes mobilladdare och hennes mobil dör när som helst. Aja, hon klarar nog sig utan det i kväll..

I kväll ska vi till löp och ha klassreunion samt fira Fransson som har fyllt 20 år. Vi hade en lite reunion för ett tag sen men då kunde inte Ida som pluggar till kiropraktor i London och Tessiegirl som bor i Borlänge komma, men i kväll kommer de! Jag har inte träffat dom sen studenten typ, sjuukt länge sen. Ska bli riktigt roligt, jag är så nyfiken på att höra hur Ida har det i London och vad Tessan har för sig om dagarna!!
Det första jag ska göra innan jag går in på löp är att dra ett osynligt täcke över mig som skydd mot alla baskilusker som härjar runt där.. Fransson var sjuk sist jag träffade honom och eftersom jag är lite småkrasslig och ska tävla i helgen så är jag superrädd för att få ännu mer baciller... Det blir som man tänker och jag är sämst på att tänka: jag är frisk, jag klarar mig! Så fort det närmar sig någon tävling så börjar tankarna; tänk om jag blir sjuk, har jag ont i halsen nu, nej men om jag sväljer nu då.. Helt sjukt! Men det är säkert många idrottare som känner igen sig??

Jag sitter i skolan, det känns konstigt att vara kvar så sen på en fredag. På fredagar ska man ta det lugnt och ladda för helgens alla skojsigheter! De sämsta dagarna att gå i skolan är måndagar och fredagar! Det är förvånadsvärt många studenter som sitter kvar och pluggar.. Jag är imponerad!!


Nu börjar huvudvärken släppa men nu börjar jag få riktigt tråkigt istället..
Vilken tur att jag ska åka snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />